PlayersHandBook
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PlayersHandBook

Dit forum is voor elke D&D liefhebber. maak er gebruik van en geniet ervan.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Be prepared for Calvarum!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Be prepared for Calvarum!! Empty
BerichtOnderwerp: Be prepared for Calvarum!!   Be prepared for Calvarum!! Emptyvr apr 29, 2011 1:46 am

Okee zoals de titel al luid Be prepared for Calvarum!!

Voor de mensen die het nog niet weten ik studeer grafisch en wil waarschijnlijk hierna de game-design in. Ik speel ook D&D, duh anders zit ik hier niet.
Maar ik wil/ben een setting aan het creëren en de plane heet Calvarum. Hij zal drie continenten krijgen; Lihvri, Terra Impera en Thar-Laqine.

Boven Terra Impera vliegt er ook een earthnod van ong. 25-30 Km. doorsnede. Deze wordt bewoond door de Gith, dus de Githyanki en Githzerai zijn weer
een volk zoals vroeger toen ze onder control waren van Mindflayers. Je speelt ze nog wel apart, rulewise, maar ze leven als een op de Mevraki (de earthnod).

Dan is er nog een kleine plane qua oppervlakte 2x zo groot als Mevraki. Dit is eigendom van Goblins en Orcs. Deze leven hier samen met aan de leiding
de Goblins. Deze plane heet Gmarsh.

Dat was het tot nu toe. Ik laat het weten als ik een update heb. Vanaf nu zal ik waarschijnlijk alleen maar updates van de landkaarten van deze continenten.
Waarom... nou mocht ik info erop zetten die uiteindelijk alleen maar voor DM's zijn is het een spoiler en de kaart mag DM als speler zien.

Als het uiteindelijk helemaal rond is (kan heel lang duren) dan ga ik het ook grafisch vormgeven tot een "Dungeons and Dragons" Setting boek. 1 voor de DM's
natuurlijk en een voor de spelers. Ik ben ook aan het kijken om er misschien een eigen Monster Manual erbij te voegen.