PlayersHandBook
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PlayersHandBook

Dit forum is voor elke D&D liefhebber. maak er gebruik van en geniet ervan.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Total Party Whipe

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daanio0
Lv 03
Daanio0


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vught/'s-Hertogenbosch

Total Party Whipe Empty
BerichtOnderwerp: Total Party Whipe   Total Party Whipe Emptydi mei 03, 2011 9:36 pm

Okee, we hebben dus verloren.
Jammer, maar helaas.

Ik stel voor dat we hier al een kleine discussie beginnen over de nieuwe characters,
of gewoon opmerkingen.

Ik log namelijk net in, en ik krijg de vraag of ik een account wil recoveren.
Ik klik natuurlijk op ja, maar ik zie dat hij van een ras is dat ik nog nooit heb gezien.
Ik scroll dus wat naar onder, en ik die dat het uit een dragon magazine is (dat is alles wat ik had gezien hoor).
Maar mag je daar ook races uit halen, of niet?

En mag ik, met fallen lands en forgotten kingdoms, nou niet de classes uit phb1 gebruiken?
Want dat was voor mij nog niet helemaal duidelijk Embarassed ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Total Party Whipe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Party Whipe   Total Party Whipe Emptywo mei 04, 2011 12:36 am

ja klopt de Shadar-Kai dat is mijn Character so stay out of it Razz ahah da komt omat ik er dan mee bezig ben en
als jij dan ook inlogged dan vraagt hij of je wil recoveren maar dan zitten we tegelijk er op haha.

Verder had ik gister al aan Will gevraagd hoe het zit met de rassen en toen zei die al dat hij bij rassen het nog wel
door de vingers ziet. Dus dat komt mooi uit en de Shadar-Kai staat ook in de Annual haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Total Party Whipe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party indeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PlayersHandBook :: Algemeen :: Algemene discussie-
Ga naar: