PlayersHandBook
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PlayersHandBook

Dit forum is voor elke D&D liefhebber. maak er gebruik van en geniet ervan.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bloopers for Life

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 9:20 pm

Yeah bloopers DAT maakt D&D zo leuk haha.
Uhmm... ja bloopers komen in onze party nogal wel eens voor.

Wallbert. Een ranger (als ik me niet vergis haha) die kwam er achter dat ranged characters niet zo veilig zijn in
een BAR-FIGHT!!!!! na 3 keer dying geweest te zijn had hij toch wel een leuke actie die waarvan je dacht dat hij
wel veilig zou zijn. Hij duwde de boekenkast (stond hij naast) op 3 vijanden. Maar helaas dit was ook niet het
laatste redmiddel. Maar goed dat hij 2 allies had haha, Elina en Valcmir.

Voor ik het vergeet Elina onze uhm... Tiefling Shaman. In dezelfde bar-fight die begon omdat er een andere Tiefling
een mes op haar keel zette, maakte ze een rare actie. Met een mes op haar keel vuurde ze haar eerste aanval op
een onschuldig persoon die rustig zat te eten in plaats van haar aanvaller. It's kinda uhm... Fail!

Onze Orc Barbarian, Nagrash is zijn naam, heeft een leuke actie uitgehaald. We waren opgesloten in een kamer met
de deur die op slot is. Nadat we de kans zagen te ontsnappen werd de deur opgeblazen door een blast-attack en
kwamen de vijanden binnen. Iedereen pakte zijn wapens/schilden op een iemand na. Nagrash, die stond heel erg te
twijfelen tussen zijn Mordenkrad (1D12) of een loei zware eiken tafel (1D4). Mordenkrad, tafel, tafel, Mordenkrad,
tafel, Mordenkrad moeilijke keuze gelukkig koos hij voor de Mordenkrad. Wel na lang discussiëren maar goed. Razz

Dan hebben we onze luidkeelse, vers-vertellende, altijd zuivere klankenkast van de party, Rolen een Bard gespeeld
door Bart. Toen we uit het gevecht kwamen die net beschreven werd in het fail van Nagrash gingen we daar alles
even doorzoeken. Toen kwamen er nog meer vijanden binnen uiteraard (we waren nog op vijandelijk terrein) en
besloten maar om te gaan rennen. Eenmaal buiten aangekomen werden we achterna gezeten door een Black Dragon.
Na een skill-Challenge kwamen bij ons Airship aan en de Black Dragon volgde ons nog steeds. Toen hield de dockmaster
ons aan aangezien we nog moesten betalen voor ons schip dus met super snelle reflexen waren we er overeens dat
we snel geld gaven en GET THE HELL OUTTA HERE!!! Uhmm... nee, onze Bard dacht hej ik ga deze beste man proberen
om te praten om ons korting te geven (DE BLACK DRAGON KWAM DICHTERBIJ!!!!) gelukkig week hij heel gauw af van
dat plan. Waren we net op tijd en konden we weg van de Black Dragon en alle andere vijanden.

Nou nu we bijna iedereen gehad te hebben moet ik zelf natuulijk ook aan de galg geloven en zelf iets stoms aan het licht
brengen. Ik kon er zo gauw niet een verzinnen tongue dus ik pak maar even een pijnlijk en verse wond.
Valcmir de ooh zo almachtige en geweldige *luid kuchend* is de Battlemind Goliath van mij. Hij is nogal een arrogante,
competatieve en ik-kan-alles-beter-mentaliteit Golaith.
Even een korte uitleg voor ik verder ga dan begrijp je het een beetje:
Ik was al een tijdje bezig (level 4) om naar mijn Epic Tier te werken, storywise dan. Ik wilde een Demiurge worden,
met andere woorden: De goden hebben echt ballen werk geleverd, ik stoot ze van hun goddelijke zetels en neem het over.
Dus op de plane waar we nu zijn geland met ons Airship wou ik de koning/keizer gaan worden.
Dus Valcmir ging naar de Landsheer en wilde hem overnemen dus die gaf me 2 quests. 1. Dood de Ravenlord en
2. Kill de Dragon genaamd... (weet ik niet meer) dus Valcmir ging voor de Dragon. Eenmaal in het hol aangekomen zag het
er niet zo leuk uit. Valcmir miste bijna alles en draak was oppermachtig. Even in game termen: Valcmir rolde 4 natural one's
en de draak juist 4 of meer natural 20's. Bij de vierde natural one van Valcmir gebeurde het volgende.
Valcmir wilde zijn
laatste harde knal verkopen maar miste de draak en gaf zichzelf zo'n harde klap dat hij in een klap ZICHZELF dood sloeg.
EPIC FAILURE!!!!

Zo dat was het dan allemaal hopelijk komt er nog veel meer haha.
Grtz,
Adam Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
HeiligeBertus
Lv 04
HeiligeBertus


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Vegheeeelll

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 10:24 pm

nou nou Adam, ik weet ook nog wel een fail van jou.
Met die boulder, en portal gedoe?
jhaaaa, dat dacht ik hé jezelf er een beetje onderuitlullen, nee nee meneertje clown ....

Oh, en voordat ik het vergeet Heilige Bertus heeft gesproken... and don't you forget it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 10:26 pm

die portal is nooit gebeurd dat vond Will alleen grappig omdat Valcmir wel zo zou reageren haha
Je weet wel... "ik kan die boulder wel plat krijgen" en dat het hem dan niet lukt haha.
Maar dat is nog nooit echt gebeurd Wink Dus ik ben nog veilig Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
HeiligeBertus
Lv 04
HeiligeBertus


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Vegheeeelll

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 10:29 pm

MMmmkay....
*HeiligeBertusheeftgesproken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 10:32 pm

haha geniaal echt hoe doe je dat toch keer op keer tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Will
Dungeon Master
Will


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-04-11
Woonplaats : Helmond

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 11:22 pm

Blijft wel leuk Smile

Bloopers for Life Strip_11
Terug naar boven Ga naar beneden
http://phb4.up-your.com
HeiligeBertus
Lv 04
HeiligeBertus


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Vegheeeelll

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 11:26 pm

YES IK BEN LEUK!
Toch, zegt iets mij dat als ik een karakter zou maken die dit zou doen Will hem binnen 5 sessies ''een ongelukje zou laten krijgen''.
Dus daar waag ik mij maar niet aan Cool

*Houston, Heilige Bertus heeft gesproken. Over.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 11:29 pm

Dit is Valcmir ja klopt hij zou zo zekers reageren...

(ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn? ach ja hij is toch al sjiskebap) Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Will
Dungeon Master
Will


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-04-11
Woonplaats : Helmond

Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Emptydo apr 28, 2011 11:42 pm

een troost vooer iedereen.

dit soort comics zijn de bedoeling van ieders bloeper of erger
whahahahaha

Adam zit in het COmplot...SSSSSSSSTTTTTT mag niemand weten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://phb4.up-your.com
Gesponsorde inhoud





Bloopers for Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bloopers for Life   Bloopers for Life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bloopers for Life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bloopers van Daan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PlayersHandBook :: Dungeons & Dragons :: Bloepers-
Ga naar: