PlayersHandBook
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PlayersHandBook

Dit forum is voor elke D&D liefhebber. maak er gebruik van en geniet ervan.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 New Group .....

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Will
Dungeon Master
Will


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-04-11
Woonplaats : Helmond

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: New Group .....   New Group ..... Emptydi mei 17, 2011 6:49 am

hey iedereen,

zoals jullie misschien al gehoord hebben van Adam.
liggen Daisy en ik in ene schijding.

dit levered voor mij te veel stress op en ik zal verlopig niet meer de DM zijn.
ik geloof maar kan het fout hebben dat Adam deze rol over gaat nemen.
ik weet niet waar D&D gehouden gaat worden en wie er nog mee doet.

ik zou zeer graag een speler willen zijn in deze groep maar dan zonder Daisy
ivm met spanningen en andere zaken.
ik zal dan waarschijnlijk niet elke week mee kunnen doen maar zal het wel graag willen.
ik hoor het wel voor hoe dit verder gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://phb4.up-your.com
Daanio0
Lv 03
Daanio0


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vught/'s-Hertogenbosch

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptydi mei 17, 2011 8:50 am

Ik doe, als ik kan op de eventueel nieuwe dag, ook mee.
En Adam, als ik je op een manier kan helpen, doe ik ook graag mee met jouw taak Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptywo mei 18, 2011 4:02 am

Klopt... Ik ga proberen de taak van DM op me te nemen.
Het loopt nou allemaal kut en ik zal ook zeker tijd nodig hebben om zo alles te kunnen voorbereiden aangezien we dan op Shorebound gaan spelen. Razz
Ja ik weet het mensen ik maak het mezelf weer moeilijk door op een eigen setting te gaan spelen. Het leuke er aan is dat Shorebound groot genoege is
om op te spelen en mocht het daar op houden qua fun dan heb ik al 3 andere landen die tegen die tijd klaar zijn. (hoop ik). Het komt met D&D allemaal
goed.

Waarschijnlijk gaan we bij mij spelen als iedereen dat goed vind want dat is het dichtsbij voor iedereen (denk ik) maar ook sowieso ik heb thuis alles staan.
Will ik ga er ff vanuit dat wanneer we spelen je nog niet alles terug hebt. Ja mensen dit is kut Will heeft niet al zijn spullen dus alle DM shit, miniaturen, sheets
NOEM HET MAAR OP is er nog niet.

Verder als ik ga DM-en wil ik eerst nog met Will gaan spreken i.v.m. al zijn houserules aangezien er een hoop zijn die ik wel echt chill vond. Verder komen we dan nog een keer bij elkaar om MIJN houserules door te nemen en dergelijke en die week daar dan weer op wordt er gespeeld. Wanneer ik alles doorgelezen heb, de wereld wat verder heb uitgebreid en met Will heb gesproken weet ik niet dus pin me er niet op vast het kan 2 weken duren het kan 5 maanden duren. Ik heb nog nooit de DM rol op me gehad en wil wel goed gaan starten. Niet dat ik dalijk mezelf vast lul, vast speel, niet meer weet hoe het verder moet en noem alle DM-problemen maar op. Ik wil dat we kunnen gaan beginnen en door kunnen vlammen naar LVL. 30 of BEYOONNNNNDDD!!!! zoals Buzz Lightyear zou zeggen.

Daan bedankt en ik laat het wel weten als ik iets meer weet. Will sterkte en succes, spreek je binnenkort. Iedereen het komt goed ik ga DM spelen en jullie hopelijk een super awsome story geven.

Grtz,
Adam
Terug naar boven Ga naar beneden
Du_Duvel
Lv 05
Du_Duvel


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 33

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptywo mei 18, 2011 4:03 am

BTW doet iedereen dan mee als ik ga DM-en want dan hou ik daar rekening mee... en let op wat je zeg want nu ja zeggen is dan ook echt spelen Razz

Grtz,
Adam
Terug naar boven Ga naar beneden
Will
Dungeon Master
Will


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-04-11
Woonplaats : Helmond

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptydo mei 19, 2011 7:29 am

hey fijn om te horen
je hebt al 2 spelers Daan en mij

dit gaat goed komen ik zal met adam alles door nemen dat nodig is
en we zullen met zijn alle een dag gaan moeten prikken wanneer we kunnen spelen.
ik heb adam al gemailt over aankomende week.

ik hoop dat het door kan gaan, en dan zouden we eventueel als adam het uitkomt en goed vind bij elkaar kunnen komen.
het is klote maar niets aan te doen.
ik heb alles geprobeert maar het mocht niet baten.

ik hoop dat ik aan komende dinsdag bij adam kan logeren voor 1 nacht.
en vandaar zien we wel verder het komt goed ik heb er vertrouwen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://phb4.up-your.com
Daanio0
Lv 03
Daanio0


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 28-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vught/'s-Hertogenbosch

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptydo mei 19, 2011 11:01 am

Even een vraagje tussendoor.

Gaan we komende maandag wel bij elkaar komen,
al is het maar voor de gezelligheid?

Want dat moet ik wel ff weten vanwege het eten enzo.

Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
Will
Dungeon Master
Will


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 28-04-11
Woonplaats : Helmond

New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Emptyvr mei 20, 2011 1:53 am

ik kan maandag niet ivm een afspraak die ik dinsdag middag heb in helmond waar ik op tijd aan wezig moet zijn.
het zou well kunnen maar dan moet ik disndag ochtend al weer vroeg weg, en dinsdag avond hoop ik echt in den bosch te zijn bij adam.
maar ik heb van hem nog niets vernomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://phb4.up-your.com
Gesponsorde inhoud





New Group ..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Group .....   New Group ..... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Group .....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PlayersHandBook :: Algemeen :: Algemene discussie-
Ga naar: